Szállítási feltételek:
Partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
H-Cs: 15 óráig, P: 14 óráig leadott rendelések a következő munkanapon 8 és 18 óra között kerülnek kiszállításra. A Futár nem köteles telefonon jelezni érkezését, kérjük, készüljenek a csomag fogadására.
A pénteken leadott rendeléseket hétfőn szállítjuk, a hétvégén leadott rendelések hétfőn kerülnek feldolgozásra.
Rendelés átvételekor kérjük, ellenőrizzék a csomagolás épségét. Ha a doboz sérült, tagadják meg az átvételt, máskülönben nincs érvényes biztosítás és garancia a szállítási hibás termékekre.
Termékek garanciális feltétele:
Csak gyári hibás termékekre vállalunk kellékszavatosságot.
Visszárut csak akkor fogadunk el, ha a csomag tartalmazza a rendelési dokumentum valamelyikének másolatát, mely a hibás termék vásárlását igazolja, annak megjelölésével, hibaleírással.
Ez a dokumentum másolat lehet a tételes számla, vagy a megrendelési lap.
Ennek hiányában nem vállalunk garanciát a termékekre!
Visszáru beérkezése után a termékeket felülvizsgáljuk. A jóváírásra kézhezvételtől számított 30 napon belül kerül sor.
A reklamációt nem tudjuk / nem áll módunkban feldolgozni a következő esetekben:
- vásárlást igazoló dokumentum hiányzik
- hibaleírás hiányzik
- nem rendeltetésszerű használatból ered a hiba
- eredeti csomagolás és az azon szereplő vonalkód hiányzik
- láthatóan használt, koszos a termék
- fél évnél régebbi a vásárlás
- a termék nem tőlünk lett vásárolva
- a termék megfelelően működik
Üvegfóliák, fóliák:
Törésre és helytelen felrakásra nem vállalunk garanciát. Ha a termék gyári hibás, az látszik a védőfólia eltávolítása előtt. Ha a hiba közvetlenül felrakás után keletkezik, kérjük, minden esetben készítsenek fotót vagy videót (ahogyan a telefonon kinéz a jelenség), és küldjék el részünkre a garancia@cellaphone.hu címre, vagy a 0670-55-999-66-os számra.
Levélben megírandó szükséges adatok:
Megrendelés sorszáma, cégnév (vagy regisztrált e-mail cím), termék neve, cikkszáma, darabszám. Tárgy “Fólia reklamáció”.
Bontatlan, hibátlan termékekre vonatkozó garancia:
Téves rendeléskor a termékeket 3 munkanapon belüli jelzés esetén kicseréljük, vagy jóváírjuk. Ezt kérjük, a rendeles@gorillagsm.hu e-mail címen jelezzék.
Levélben megírandó szükséges adatok:
Megrendelés sorszáma, cégnév vagy regisztrált e-mail cím, tévesen rendelt termék neve, cikkszáma, darabszám. Tárgy “Téves rendelés”.
Ha a jelzést követő 7 naptári napon belül nem érkezik vissza hozzánk a termék, a kérelmet tárgytalannak tekintjük.
A terméknek új, bontatlan állapotúnak kell lennie. Nem vesszük vissza, ha a csomagolás meg van rongálva, össze van firkálva.
Költségviselés:
Visszaküldés költsége a vásárlót terheli. (kivétel téves teljesítés)
Visszaküldés módjai:
1. Vevő feladhatja saját költségen futárral a csomagot. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, a jóváírást később rendezzük.
2. Vevő kérheti rendelés leadásakor, hogy a futár kézbesítéskor átvegye tőle a visszárut. Ez esetben a rendelés összegére fogjuk ráterhelni a visszaküldeni kívánt csomag futárköltségét, melynek értéke bruttó 1.890 Forint.
GLS Hungary web site