Szállítási feltételek - GorillaGsm

Szállítási feltételek

Szállítási feltételek:
Partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

H-Cs: 15 óráig, P: 14 óráig leadott rendelések a következő munkanapon 8 és 18 óra között kerülnek kiszállításra. A Futár nem köteles telefonon jelezni érkezését, kérjük, készüljenek a csomag fogadására.

A pénteken leadott rendeléseket hétfőn szállítjuk, a hétvégén leadott rendelések hétfőn kerülnek feldolgozásra.

Rendelés átvételekor kérjük, ellenőrizzék a csomagolás épségét. Ha a doboz sérült, tagadják meg az átvételt, máskülönben nincs érvényes biztosítás és garancia a szállítási hibás termékekre.

Termékek garanciális feltétele:

Csak gyári hibás termékekre vállalunk kellékszavatosságot.

Visszárut csak akkor fogadunk el, ha a csomag tartalmazza a rendelési dokumentum valamelyikének másolatát, mely a hibás termék vásárlását igazolja, annak megjelölésével, hibaleírással.
Ez a dokumentum másolat lehet a tételes számla, vagy a megrendelési lap.

Ennek hiányában nem vállalunk garanciát a termékekre!

Visszáru beérkezése után a termékeket felülvizsgáljuk. A jóváírásra kézhezvételtől számított 30 napon belül kerül sor.

A reklamációt nem tudjuk / nem áll módunkban feldolgozni a következő esetekben:

  • vásárlást igazoló dokumentum hiányzik
  • hibaleírás hiányzik
  • nem rendeltetésszerű használatból ered a hiba
  • eredeti csomagolás és az azon szereplő vonalkód hiányzik
  • láthatóan használt, koszos a termék
  • fél évnél régebbi a vásárlás
  • a termék nem tőlünk lett vásárolva
  • a termék megfelelően működik

Üvegfóliák, fóliák:

Törésre és helytelen felrakásra nem vállalunk garanciát. Ha a termék gyári hibás, az látszik a védőfólia eltávolítása előtt. Ha a hiba közvetlenül felrakás után keletkezik, kérjük, minden esetben készítsenek fotót vagy videót (ahogyan a telefonon kinéz a jelenség), és küldjék el részünkre a garancia@cellaphone.hu címre, vagy a 0670-55-999-66-os számra.

Levélben megírandó szükséges adatok:

Megrendelés sorszáma, cégnév (vagy regisztrált e-mail cím), termék neve, cikkszáma, darabszám. Tárgy “Fólia reklamáció”.

Bontatlan, hibátlan termékekre vonatkozó garancia:
Téves rendeléskor a termékeket 3 munkanapon belüli jelzés esetén kicseréljük, vagy jóváírjuk. Ezt kérjük, a rendeles@gorillagsm.hu e-mail címen jelezzék.

Levélben megírandó szükséges adatok:

Megrendelés sorszáma, cégnév vagy regisztrált e-mail cím, tévesen rendelt termék neve, cikkszáma, darabszám. Tárgy “Téves rendelés”.

Ha a jelzést követő 7 naptári napon belül nem érkezik vissza hozzánk a termék, a kérelmet tárgytalannak tekintjük.

A terméknek új, bontatlan állapotúnak kell lennie. Nem vesszük vissza, ha a csomagolás meg van rongálva, össze van firkálva.

Költségviselés:
Visszaküldés költsége a vásárlót terheli. (kivétel téves teljesítés)

Visszaküldés módjai:

1. Vevő feladhatja saját költségen futárral a csomagot. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, a jóváírást később rendezzük.

2. Vevő kérheti rendelés leadásakor, hogy a futár kézbesítéskor átvegye tőle a visszárut. Ez esetben a rendelés összegére fogjuk ráterhelni a visszaküldeni kívánt csomag futárköltségét, melynek értéke bruttó 1.200 Forint.


GLS Hungary web site